Skip to main content

Forex 12v 7a


PUNJA ZA AKUMULATOR Problema s akumulatorom esto se javljaju u zimskim danima. Kada se temperatura sputa ispod nule Ipak, ako o akumulatoru ne vodite raune, auf jednako strada ich leti. Najjednostavnije odravanje koje e akumulatoru znatno produiti vek je esta provera tenosti u elijama ich zu posebno u letnjem periodu. Za taj poduhvat vam je potreban samo jedan novi ich flaa destilovane vode. Prvo zu treba da uradite je da pomou novia odvrnete epove elija. Zatim pogledajte nivo tenosti u njima Dobar nivo je ukoliko tenost prelazi preko plastinog graninika koji ima oblik slova L. Ukoliko je nivo nii, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad sipate vodu nemojte zu initiieren s velike visine, jer moe doi do prskanja tenosti iz akumuatora, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrite sa dosipanjem vode, samo da zavrnete epove. Sve zahvate na akumulatoru radite u gumenim rukavicama kako bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako Lichtmaschine ne proizvodi dovoljno elektrine struje za punjenje akumulatora, onda akumulator morate dopuniti pomou punjaa. Sporim punjenjem, odnosno ne prejakim punjaem, neete preopteretiti akumulator. Takvo punjenje traje vie od 10 sati. Pre nego to ukljuite akumulator na punja, pregledajte nivo elektrolita (kiseline) Ich ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja morate odviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi koji nastaju pri punjenju mogli izlaziti iz akumulatora. Zato ne treba za vreme punjenja akumulatora u blizini njega, paliti vatru ni puiti. Otprilike posle deset sati iskljuite punja ich zu jo pre nego zu skinete abice s prikljuaka akumulatora. Tako ete spreiti kratak spoj Noviji punjai sami se iskljuuju Esta kratka putovanja nou ili po loem vremenu na farovima, brisaima ich grijanju uzrokuju veu potronju energije iz akumulatora nego zu Generator motora moe nadomestiti. Ponovno, akumulator e biti preslab da pokrene starter rani znak slabljenja postaje jasan kad se kod paljenja motor jedva okree. Ako provera pokae da su spojevi ispravni, izvadite akumulator ich dajte ga na punjenje u mehaniarsku radionicu ili ga sami napunite. Veina akumulatora ima kapacitet von 48 ampersati zu znai da moe dati 48 ampera na saß, 4 ampera na 12 sati i tako dalje. Stoga su za punjenje jainom von 2 ampera potrebna 24 sata da bi se napunio potpuno prazan akumulator. U hitnom sluaju punjenje s visokih 10 ampera, kojih 30 60 minuta dovoljno je da upali auto. Meutim, uestala jaka punjenja mogu otetiti akumulator bolje je puniti manjom jainom vie sati ili ak ostaviti preko noi. Postavite punja na visoku ili nisku snagu, zavisno od upotrebe. Otkopajte Eis na akumulatoru ich, ako je mogue, izvadite akumulator iz automobila. Spojite krokodil-tipaljke na crnoj ici punjaa na negativnu (-) klemu, ein crvenu icu na pozitivnu () klemu. Prikljuite punja na utinicu ich ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskljuuju kad se akumulator skroz napuni, zu je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu ich proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek iskljuite punja iz struje vor nego uklonite tipaljke ich ponovno spojite eis akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Akumulatorima je potrebna struja da bi funkcionisali. Akumulator nikad ne treba prazniti ispod napona 1,8 V po eliji, tj. 6-voltni akumulator tun 5,4 V, ein 12-voltni do 10,8 V. Prilikom punjenja akumulatora izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa prema tehnikom uputstvu akumulatora. Isto vredi ich za vrijeme trajanja punjenja. Bolje je akumulator puniti slabijom strujom ich fällig vrijeme. Ispravlja se moe automatizovati, jest da prestaje punjenje kada napon akumulatora dostigne vrijednost 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog napona ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti 6-voltni akumulator, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. Pored ovoga moe se ich struja punjenja ograniiti na maksimalnu vrednost. Jednosmerni napon dobiva se iz ispravlja. Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom Zeit se ujedno ich podeava izlazni napon ispravljaa u granicama 2 - 20 V. Jaina struje punjenja ovisi od izlaznog napona ispravlja i napona akumulatora. Otpornik sa ampermetrom ich prekidaem kao ich signalna lampa montira se na prednjoj ploi. Transformator dolazi na metalnu asiju Olovni akumulatori za vozila dnevno gube do 1 svog kapaciteta usled samopranjenja, nezavisno od stanja do kog su napunjeni ich Temperatur okoline. Tako posle, npr. 4 do 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi Ich mache polovine svog kapaciteta, ukoliko se za zu vrijeme ne dopunjava. Kada vozilo treba krenuti akumulator ne moe pokrenuti motor Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne smije se premaiti vrednosti napona ich struje punjenja. Proizvoai ne preporuuju struju punjenja veu od desetine nazivnog kapaciteta akumulatora. Kapacitet akumulatora je odreen strujom pranjenja ich vremenom pranjenja. Vreme pranjenja se moe normirati pa se Zeit odreuje ich struja pranjenja. Zu je nazivni kapacitet akumulatora koji kod akumulatora predvien za punjenje punjaem koji je potrebno izraditi iznosi 0,5 Ah. Struja punjenja za akumulatore iznosi 50 mA, ali je potrebno 14 sati da se postigne nazivni kapacitet. Punjenje akumulatora manjom strujom povoljno djeluje na trajnost akumulatora, ali se vreme punjenja produuje. Umnoak struje i vremena iznosi 700 mAh za sve vrednosti struje punjenja pri temperaturi vioj od 5 0C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. Pri prvom punjenju u akumulatoru se smeta elektrini napon vei za 40 od ​​onog koji e moi iskoristiti iz akumulatora. Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni elektrini napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. Prema tome vreme punjenja je unapred poznato Punjai jednostavne konstrukcije mogu napuniti akumulator samo priblino tun nazivnog kapaciteta. Ako se punjenje ne prekine na vrijeme akumulator se moe otetiti Minijaturni akumulatori hermetiki su zatvoreni i izveden je sigurnosni povratni ventil. Punjenje akumulatora iznad nazivnog kapaciteta dovodi do elektrolisieren elektrolita, razvijaju se gasovi ich raste pritisak na zid akumulatora. Auf nee pui jer e sigurnosni ventil proraditi i smanjiti pritisak, ali e se izgubiti deo elektrolita pa e se nazivni kapacitet akumulatora smanjiti. Esto se akumulator mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energije nego sto se u njega dovodi Napon po eliji iznosi 2 V. Prilikom punjenja raste napon do 2,6 V, dakle kod 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, ein Kod 12-Voltnog 6 x 2,6 15,6 V. im se dosegne taj napon prilikom punjenja dolazi tun intenzivnog kuvanja tj. Razvijanja gasova ich tada treba prekinuti dalje punjenje akumulatora. Samopranjenje se moe kompenzovati ako se akumulator puni konstantnom strujom, pa e uvek biti napunjen kad zatreba. PUNJA ZA AKUMULATOR Problema s akumulatorom esto se javljaju u zimskim danima. Kada se temperatura sputa ispod nule Ipak, ako o akumulatoru ne vodite raune, auf jednako strada ich leti. Najjednostavnije odravanje koje e akumulatoru znatno produiti vek je esta provera tenosti u elijama ich zu posebno u letnjem periodu. Za taj poduhvat vam je potreban samo jedan novi ich flaa destilovane vode. Prvo zu treba da uradite je da pomou novia odvrnete epove elija. Zatim pogledajte nivo tenosti u njima Dobar nivo je ukoliko tenost prelazi preko plastinog graninika koji ima oblik slova L. Ukoliko je nivo nii, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad sipate vodu nemojte zu initiieren s velike visine, jer moe doi do prskanja tenosti iz akumuatora, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrite sa dosipanjem vode, samo da zavrnete epove. Sve zahvate na akumulatoru radite u gumenim rukavicama kako bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako Lichtmaschine ne proizvodi dovoljno elektrine struje za punjenje akumulatora, onda akumulator morate dopuniti pomou punjaa. Sporim punjenjem, odnosno ne prejakim punjaem, neete preopteretiti akumulator. Takvo punjenje traje vie od 10 sati. Pre nego to ukljuite akumulator na punja, pregledajte nivo elektrolita (kiseline) Ich ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja morate odviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi koji nastaju pri punjenju mogli izlaziti iz akumulatora. Zato ne treba za vreme punjenja akumulatora u blizini njega, paliti vatru ni puiti. Otprilike posle deset sati iskljuite punja ich zu jo pre nego zu skinete abice s prikljuaka akumulatora. Tako ete spreiti kratak spoj Noviji punjai sami se iskljuuju Esta kratka putovanja nou ili po loem vremenu na farovima, brisaima ich grijanju uzrokuju veu potronju energije iz akumulatora nego zu Generator motora moe nadomestiti. Ponovno, akumulator e biti preslab da pokrene starter rani znak slabljenja postaje jasan kad se kod paljenja motor jedva okree. Ako provera pokae da su spojevi ispravni, izvadite akumulator ich dajte ga na punjenje u mehaniarsku radionicu ili ga sami napunite. Veina akumulatora ima kapacitet von 48 ampersati zu znai da moe dati 48 ampera na saß, 4 ampera na 12 sati i tako dalje. Stoga su za punjenje jainom von 2 ampera potrebna 24 sata da bi se napunio potpuno prazan akumulator. U hitnom sluaju punjenje s visokih 10 ampera, kojih 30 60 minuta dovoljno je da upali auto. Meutim, uestala jaka punjenja mogu otetiti akumulator bolje je puniti manjom jainom vie sati ili ak ostaviti preko noi. Postavite punja na visoku ili nisku snagu, zavisno od upotrebe. Otkopajte Eis na akumulatoru ich, ako je mogue, izvadite akumulator iz automobila. Spojite krokodil-tipaljke na crnoj ici punjaa na negativnu (-) klemu, ein crvenu icu na pozitivnu () klemu. Prikljuite punja na utinicu ich ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskljuuju kad se akumulator skroz napuni, zu je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu ich proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek iskljuite punja iz struje vor nego uklonite tipaljke ich ponovno spojite eis akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Akumulatorima je potrebna struja da bi funkcionisali. Akumulator nikad ne treba prazniti ispod napona 1,8 V po eliji, tj. 6-voltni akumulator tun 5,4 V, ein 12-voltni do 10,8 V. Prilikom punjenja akumulatora izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa prema tehnikom uputstvu akumulatora. Isto vredi ich za vrijeme trajanja punjenja. Bolje je akumulator puniti slabijom strujom ich fällig vrijeme. Ispravlja se moe automatizovati, jest da prestaje punjenje kada napon akumulatora dostigne vrijednost 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog napona ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti 6-voltni akumulator, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. Pored ovoga moe se ich struja punjenja ograniiti na maksimalnu vrednost. Jednosmerni napon dobiva se iz ispravlja. Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom Zeit se ujedno ich podeava izlazni napon ispravljaa u granicama 2 - 20 V. Jaina struje punjenja ovisi od izlaznog napona ispravlja i napona akumulatora. Otpornik sa ampermetrom ich prekidaem kao ich signalna lampa montira se na prednjoj ploi. Transformator dolazi na metalnu asiju Olovni akumulatori za vozila dnevno gube do 1 svog kapaciteta usled samopranjenja, nezavisno od stanja do kog su napunjeni ich Temperatur okoline. Tako posle, npr. 4 do 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi Ich mache polovine svog kapaciteta, ukoliko se za zu vrijeme ne dopunjava. Kada vozilo treba krenuti akumulator ne moe pokrenuti motor Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne smije se premaiti vrednosti napona ich struje punjenja. Proizvoai ne preporuuju struju punjenja veu od desetine nazivnog kapaciteta akumulatora. Kapacitet akumulatora je odreen strujom pranjenja ich vremenom pranjenja. Vreme pranjenja se moe normirati pa se Zeit odreuje ich struja pranjenja. Zu je nazivni kapacitet akumulatora koji kod akumulatora predvien za punjenje punjaem koji je potrebno izraditi iznosi 0,5 Ah. Struja punjenja za akumulatore iznosi 50 mA, ali je potrebno 14 sati da se postigne nazivni kapacitet. Punjenje akumulatora manjom strujom povoljno djeluje na trajnost akumulatora, ali se vreme punjenja produuje. Umnoak struje i vremena iznosi 700 mAh za sve vrednosti struje punjenja pri temperaturi vioj od 5 0C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. Pri prvom punjenju u akumulatoru se smeta elektrini napon vei za 40 od ​​onog koji e moi iskoristiti iz akumulatora. Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni elektrini napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. Prema tome vreme punjenja je unapred poznato Punjai jednostavne konstrukcije mogu napuniti akumulator samo priblino tun nazivnog kapaciteta. Ako se punjenje ne prekine na vrijeme akumulator se moe otetiti Minijaturni akumulatori hermetiki su zatvoreni i izveden je sigurnosni povratni ventil. Punjenje akumulatora iznad nazivnog kapaciteta dovodi do elektrolisieren elektrolita, razvijaju se gasovi ich raste pritisak na zid akumulatora. Auf nee pui jer e sigurnosni ventil proraditi i smanjiti pritisak, ali e se izgubiti deo elektrolita pa e se nazivni kapacitet akumulatora smanjiti. Esto se akumulator mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energije nego sto se u njega dovodi Napon po eliji iznosi 2 V. Prilikom punjenja raste napon do 2,6 V, dakle kod 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, ein Kod 12-Voltnog 6 x 2,6 15,6 V. im se dosegne taj napon prilikom punjenja dolazi tun intenzivnog kuvanja tj. Razvijanja gasova ich tada treba prekinuti dalje punjenje akumulatora. Samopranjenje se moe kompenzovati ako se akumulator puni konstantnom strujom, pa e uvek biti napunjen kad zatreba.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Markt Spieler In Indien

Internationale Präsenz: Wählen Sie eine Bank, die Sie bevorzugen 18.01.2017 Update für Cent Konten: neuer Server und erhöhte maximale Volumen für Bestellungen 23.12.2016 wünschen Ihnen frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr 30.11.2016 Neuer Schritt in der Entwicklung unseres Unternehmens - Europäer Lizenz 28.11.2016 Neues Partnerprogramm - Pro STP Markup 25.07.2016 Änderungen der Kommission für ProSTP-Konten 17.06.2016 Änderungen der Margin-Anforderungen 15.06.2016 Forex4you Wettbewerb Ergebnisse 01.04.2016 Mehr als 20 000 000 Bestellungen wurden in Share4you Service kopiert 23.03.2016 Willkommen Neueste und höchste Hebelwirkung - 1: 2000 28.12.2015 Forex4you wünscht dir Frohe Weihnachten und ein frohes neues Jahr Tägliches Forex Video für Partner Über die Firma Erste Etage, Mandar House, Johnsons Ghut, PO Box 3257, Road Town, Tortola, Britische Jungferninseln (Finden Sie mehr über Kontakt) Forex4you Copyright 2007-2016, 2007-2017, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-G...

Forex Profit Boost Überprüfung

Forex Profit Boost Review 8211 Ist David Ross8217s Programm wirklich gut I 10497118101 ein enger Freund 119104111 verwendet 116111 Arbeit 97116 ein Job 104101 10497116101100, 98117116 jetzt sitzt 105110 104105115 Unterwäsche 97116 home 97108108 Tag Handel. 72101 108111118101115 Forex Trading, 98117116 104101 doesn8217t talk 116111 109101 9798111117116 Produkte 11610497116 104101108112 104105109 Erhöhung 104105115 Gewinn. 84104101 111116104101114 Tag, obwohl, 104101 tatsächlich empfohlen 11610497116 I 100111 ein Forex Profit Boost Review 115111, ich wusste 11610497116 116104105115 Produkt 11997115 gehen 116111 98101 etwas Besonderes. 8310511099101 104101 98111117103104116 116104101 Führer 97110100 gelernt 9798111117116 116104105115 1051109911410110010598108101 Indikator, 104101 10497115 erhöht 104105115 Gewinn 97110100 gesenkt 116104101 Betrag 111102 Zeit 104101 10497115 116111 Arbeit 105110 pro Tag. I8217m sicher 121.111.117 97.114.101 106.117.115.116 97115 interessiert 97115 I 1199711...

Apa Sih Forex Handel Itu

Q. forex online handel adalah perdagangan mata uang dunia yg di lakukan secara online di penjuru dunia. Antwort Forex Trading atau Handel valas adalah bisnis perdagangan mata uang. Dengan perputaran uang Lebih dari 2 trilyun perhari, Devisenhandel merupakan pasar finansial terbesar di dunia, Jauh Lebih besar Dari pasar saham, komoditi maupun pasar finansial Verschiedenes. Dengan berkembangnya teknologi internet, sekarang ini siapapun bisa melakukannya dari rumah. Ditambah lagi dengan sistem margin handel dengan menggunakan hebelung dan nilai kontrak yang sangat kecil, memungkinkan investor dengan dana yang relatif kecil. Forum Forex Yang Terbaik hallo para netter apakah ada yang pernah beitreten di Forum Forex atau Devisenhandel di indoforex mohon infonya..trims Wah Antwort, mas Jojon, indoforex Malah membingungkan kalo bagi Saya, Sulit menentukan OP akibat Dari para Pengguna Forum Yang Bilang itu dan Satunya lagi bilang ini, malah bingung, itu kalo saya. Saya malah seneng di belajarfo...